Boda Feri Makláron az első elborzadása után kezelésbe vette Monty-t.
Megállapodásunk szerint elsőként átvizsgálja a jószágot, megnézi milyen alkatrészeket kell beszerezni, és amint olyan dolgot talál ami nem triviálisan beszerezhető/helyettesíthető akkor azonnal szól, hogy utána tudjunk járni. Mivel egy hét után sem kaptam visszajelzést tőle már kezdtem azon aggódni, hogy hozzá sem kezdett a javításhoz.
Tegnap beszéltem Balázzsal aki Egerben néha rá tud nézni a fejleményekre, aki megnyugtatott, hogy minden jó úton halad.
Az első futóművet Feri már rendberakta és megemelte. A nagy nehezen beszerzett féktárcsákat már beépítette, valamint valahonnan varázsolt bele fékbetéteket is. A hátsó fékhez szerzett két jobbos munkahengert, amiből egyet átalakított balosra, felszabályoztatta a fékdobokat és Ferrobondoztatta a pofákat. Így a fékrendszer már tökéletesen üzemel. Megállni bármikor meg tudunk, már csak elindulni kéne.
A tegnapi információk alapján a hátsó futóművet még nézegeti, mert az Audi 80-as rugók úgy néz ki passzolni fognak a hátsó rész emeléséhez.
Szombaton megyünk le Egerbe megnézzük meddig jutottunk, és igyekszem megtudni, mennyire számíthatunk az elszámolásnál.