Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

bamako2009.blog.hu

 2008.12.25. 21:32

Az index.hu és a blog.hu közösen útjára indította az egyesített blogot, amin lehetősége van minden bloggernek megjelenni, aki a blog.hu-n írja a blogját a 2009-es Budapest-Bamako futamról. Mint azt korábban írtam, pont emiatt költöztettem át a bamako.secureweb.hu-ról a blogomat (pontosabban tükröztem, mivel az többnyelvű amit itt nem tudtam folytatni).

Ahhoz, hogy megjelenjen egy poszt a közös blogban, csupán egy bamako2009-es címkével kell ellátni. Mivel eddig közel 80 posztot írtam és ezek közül némelyik már rég elavult, csupán a közérdekűbb írásokat jelöltem meg így utólag.

Most gondolkozom azon is, hogy a bamako2009-el megjelölt bejegyzéseket, mintegy zanzásított blog formájában, külön menüpont alá teszem elérhetővé.

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr39841802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása