Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Citroen DS Noakchottban

 2009.01.26. 09:54
Citroen DS javítás alatt
Citroen DS javítás alatt

Az egyik kedvenc csapatom a norvég Symbolon B4 hosszú kihagyás után ismét jelentkezett.

A csapat relatív kevés problémával küzd. A 40 éves kocsiban folyamatosan forr a víz, melegszik a generátor, eltört az egyik rugó, elment pár sebesség, nem teljesen jó az önindító és pár olyan dologra is panaszkodtak amit vagy a Google Translate nem tudott érthetően lefordítani norvégról angolra, vagy a kocsi tartalmaz fura alkatrészeket.

A csapat kihagyta a B2 Beachet, mivel nem akarták megkockáztatni a Citroen elsüllyesztését a tengerparti iszapban. Emiatt a tegnapi napon Nouakchott-ban kerestek maguknak hotelt. A csapat zoknival egészítette ki a kocsi légszűrőrendszerét, hogy ne tömődjön el a mindenhová bejutó homokkal. Legnagyobb megdöbbenésükre a sivatagban minden teherautó amivel találkoztak homokot vitt.

Megmártóztak a szálloda medencéjében és nekiindultak a városnak, ahol a szesztilalom ellenére állítólag lehet sört kapni, bár még a norvég viszonyokhoz szokott csapat számára is borsos áron.

Címkék: hírek túra bamako2009

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr93902895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benkoo 2009.01.30. 20:01:38

Milyen rugó vagy egy hidrós autóban?
Ülésrugó max:D

telirium · http://bamako.secureweb.hu 2009.01.30. 20:44:41

@benkoo: Mint írtam norvégból fordíttattam géppel a szöveget, abban rugó és tekercs szó is előfordult. Sajnos a szövegkörnyezetből nem derült ki melyikről van szó.
A hidropneumatikus felfüggesztésről nem tudok sokat, de még abban is van pár apró rugó ami nélkül a kocsi mozgásképtelenné válhat, a váltóban található, vagy akár a gázbowden visszahúzó rugók törése sem segíti túlzottan az előrehaladást.
Valószínűnek tartom azonban, hogy a generátor és az önindító adta meg magát a kocsiban, hiszen a franciáknál már rendbe rakatták a gyengélkedő hidropneumatikát.
Azóta már Maliba, sőt valószínűleg már Bamakoba is ért a csapat tehát bármit is kalapált össze a szenegáli szerelőjük nem végzett rossz munkát.
süti beállítások módosítása