Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Kirk kapitány, az index.hu Bamakoba kiküldött újságírója, független forrásként azt nyilatkozta az bamako2009.blog.hu szerkesztőjének, hogy az átadó során nem tud olyan attrocitásról, amiről a Gondwana Team mint résztvevő nyilatkozott.

A cikkben leírtaknak megfelelően, még mindig szeretném tudni, hogy a hivatalos állásfoglalás szerint mi is történt. Sajnálom, hogy a Gondwana csapat a sátorverést dokumentálta, de ezt az eseményt nem. Én örülnék a legjobban, ha a bejegyzés csupán a túlfűtött fantáziának a szüleménye lenne, amivel a engem, mint naív olvasót behúztak a csőbe.

Nagyon nem szeretném, ha a bejegyzés, amit csupán több a blog.hu-n nem szereplő forrás összefésülésével készítettem, rossz fényt vetne az egész futamra. Én lehet, hogy naivan, de tényleg hiszek benne, hogy a futam fontos humanitárius missziót teljesít.

Az említett cikkről letiltom a további kommentezést és megkérem a bamako2009.blog.hu szerkesztőit, hogy távolítsák el az oldalukról.

Címkék: hírek túra bamako2009

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr51919117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása