Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Ebayezgetés

 2008.09.10. 16:20

Mivel a magyar autósboltok egyikében sem sikerült felhajtani Montyhoz bal első indexet, megpróbáltam a szülőhazájában keresni egy barátságos darabot. Erre legjobb helynek az angol e-bay tűnt.

Pár levélváltás után sikerült egy dobozos új darabot felhajtani, az eladó alkuképtelen volt, így 5,5 kőkemény angol fontot kellett leszurkolni érte, ez hozzávetőlegesen 1700 forintot tesz ki jelenleg. Az eladó ingyen eljuttatja a lámpát Leedsbe, ahonnan nővérem elpostázza haza. Ha minden flottul megy egy-másfél hét múlva kezemben lesz a vadi új lámpa!

Ha már úgyis az ebay.co.uk-n böngészgettem utánajártam a CB rádió kínálatnak. Egy barátságos Midland Alan 78 Plus-on akadt meg a szemem, amire nővérkémet megkértem, hogy kezdjen el licitálni. Szeretnék megkérni mindenkit, hogy szurkoljon velem, hogy az elkövetkező 4 napban senki se vessen rá szemet, és 4,5 fontért (+ 10 font szállításra) meg tudjuk szerezni, ez hozzávetőlegesen 5000 fortint lenne!

11 fontért magyarországi szállítással találtam egy kínai CB antennát is, utánaolvastam és mivel ezek elég gyenge teljesítményt nyújtanak, még ezt meg fogjuk gondolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr53807549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása