Pénteken kaptunk egy figyelmeztetést a futam szervezőitől, hogy már csak korlátozott számban állnak rendelkezésre a helyek. Azonnal reagáltunk, a jelentkezés mégsem volt olyan zökkenőmentes, mint azt reméltük.
Zénó még aznap megpróbálta elintézni az átutalást, de az utalás valami miatt nem akart átmenni, a bank visszadobta. Hétfőn ezt az utalást megismételte és akkor a pénz sikeresen el is ment, ezzel egyidőben elküldte a nevezési lapot is faxon.
Ma megérkezett a szervezők levele, hogy a túra kategória megtelt és több indulót nem fogadnak be. Így igen komolyan veszélybe került az indulásunk.
Szerencsére pár üzenetváltás és telefon után ígéretet kaptunk arra, hogy a nevezésünket felülvizsgálják, és holnapig visszajeleznek. Mivel az összes kritériumnak megpróbáltunk időben eleget tenni, így reméljük, hogy bevesznek az indulók közé.
Alternatívaként viszont megnyitották a “Bamako Spirit” kategóriát, amin ingyen indulhat pár csapat, aki eleget tesz a Bamako eredeti céljainak. Alap, hogy a jármű 1000 EUR alatti értékű, vagy 30 év feletti kell, hogy legyen. Ebből a kort nem teljesítjük, hiszen az Austin jelenleg “csupán” a 22-et tapossa, árban azonban még akkor sem fogja a határt elérni, ha az összes tervezett módosítást végrehajtjuk rajta.
A Spirit résztvevőit a reklámfilmjük alapján válogatják ki. Mivel ennek a kihirdetése még igencsak odébb van (október), a szponzorok meggyőzésére túl rövid idő maradna, úgy a kocsit viszont nem tudnánk kellően felkészíteni. Ennek ellenére szívesen várunk forgatókönyv javaslatokat, sőt esetleg a forgatást elvállalók jelentkezését is, mivel nem lenne rossz egy reklámfilm nekünk sem. (no és B tervet is kell csinálni)