Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Ma reggel beadattam magamnak az utolsó védőoltást, és  kicsattogtam Montyval a Felvonulási térre megnézni mi ott a helyzet.

Sok kedves csapattal találkoztam, mindenki sajnálta, hogy nem tudok végigmenni a futamon. Sokakkal elbeszélgettem, főleg az Universiteam, az Opeles csajok, a Jáner team, a Ruti-Luki team és a Kocka Lada team indulóival.

Rengetegen megnézték az autót, remélem a jövő évi indulásnál is így lesz!

Megérlelődött bennem az elhatározás, hogy holnap mint a "legrövidebb utat megtevő csapat" rajthoz állok és én is nekivágok a többiekkel és Magyarországon elkísérem őket. Azt hiszem érdemes lenne beépíteni a CB rádiót, hogy ne unatkozzunk az úton de ezt még ma kitalálom. Asszonykám előrelátóan megjegyezte, hogy nem vihetek magammal se bankkártyát, se útlevelet, mert akkor még egy kicsit továbbmegyek, meg még egy kicsit....

Így holnap reggel már biztos, hogy ott leszek én is az indulók között!

Mindjárt visszamegyek fényképezni, csak a mobilom képei elég gyatrák lennének.

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr88881945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása