Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Mivel végre úgy néz ki, hogy Monty végre levizsgázik, meg tudtam állapodni arról, hogy felhozom hétfőn Pestre.

Ha már így alakult felvettem a kapcsolatot a TotalCar egyik rovatvezetőjével, Csikós Zsolttal és felajánlottam neki Montyt tesztelésre. Két okból esett rá a választásom a szerkesztőségből, részint ő az aki leginkább az én szám íze szerint ír az autókról, részint azért, mert tudtam, hogy kapni fog a lehetőségen, hogy ezt az elég egyedi jószágot kipróbálhassa. (Kollégám reakciója, mikor közöltem vele az újságot: Igen? Ő írta a kedvenc cikkeimet!)

Természetesen volt bennem egy igen komoly félelem, hogy elhajt a rozsdás ócskasággal együtt a hülye afrikai túránkra, hiszen kaptam már ilyen értelmű levelet szponzorkeresés közben is. Pont karácsony előtt egy ilyen kétes eredetű jószággal dolgozni, mikor már amúgy is inkább pihenne az ember... Zsolt szerencsére nem ilyen, kapott az alkalmon és egészen fellelkesült az ötletre. Igyekeztem felkészíteni arra, hogy a kocsi nem kifejezetten szalonállapotú, de óvatosan, nehogy elriasszam.

Sajnos akármit csinálunk, fényezés nem fog rá kerülni a közeljövőben, hiszen az utcán ebben az időben nem lehet festeni pláne, hogy még a szappanbuborék is megfolyik, ha én fújom. A javításoknál az eredetivel azonos színű alapozó festékkel lett lekenve, tehát többé kevésbé hozza a gyári színt. A javítások során sem mondhatnám, hogy az eredetivel megegyező alkatrészek kerültek bele, hiszen az közel a lehetetlenhez.

Remélem azért sikerül összehozni egy pozitív csengésű cikket, ami akár támogatáshoz is juttat minket!

Címkék: sajtó totalcar monty

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr74832221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása