Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

Első lengéscsillapítók

 2008.09.04. 16:48

Mivel Monty hamarosan szétszerelésre kerül, utánanéztem, hogy milyen költséggel fog járni, a kipukkant bal első lengéscsillapító javítása. Sógorom javaslatára megnéztem a Kárászy Cég honlapját, ahhol különböző lengéscsillapító tunningolásokat is vállalnak.

Az összehasonlíthatóság miatt megnéztem, hogy körülbelül mit kóstál egy új csillapító, valami hasonló korú modellhez. 15-20 ezer forint körüli összegre jutottam, tehát gondoltam, hogy akkor jó lesz nekünk a 10 körüli felújítás is. Közben megláttam az Akciók fület, amit kiváncsiságból megnéztem. Mindjárt az első oldalon észrevettem egy pár Austin Maestro első lengéscsillapítót, darabjáért 5000(!) forintot kértek. Hát persze, hogy csereszabatos a Montegoval!

Mint kiderült akkora szerencsém volt, hogy egy felvásárlás után a nyakukon maradt néhány régi darabot értékesíttek ilyen árakon. Megbeszéltük, hogy 3-4 centinyi emeléshez jó eséllyel elég a teleszkópszárat és a rugót kicserélni. De ez majd a vizsga után lesz érdekes.

Remélem minden hasonlóan jól fog menni a továbbiakban is!

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr16807546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása