Budapest-Bamako 2010

Austinnal Bamakoba
Blog
Rólunk
Adományok
Kivánságlista
Szponzorok
Segítőink

2010-es jármű alternatívák

 2009.01.19. 18:38

Körmendről hazafelé beszélgetve javasolta Szalay Gergő azt, hogy keressünk meg Peugeot kereskedőházakat, hátha a jövő évi futamot meg tudjuk támogattatni valamelyikkel. Körülbelül 5 millió forintnyi támogatás kellene ahhoz, hogy az alább látható fotókon szereplő első szériás Peugeot 403 vagy a vele egykorú piros testvérét lábra tudjuk állítani és azzal indulhassunk a futamon. A kocsit a futam után egy éven át ki lehetne állítani a támogató telephelyén, szerepelhet reklámokban, kampányokban.

Amennyiben nem sikerül megoldani a szponzorációját  akkor természetesen Monty marad a járművünk.

Harmadik jelenleg még bizonytalan verzió az amit egy gyógyszergyártó céggel folytatott megbeszélésem során kaptam ajánlatként. Ezek szerint egy mentőautót tudnánk adományként magunkkal vinni. Természetesen ez a nulladik alternatíva, hiszen ezzel pont a humanitárius célunknak megfelelően tudnánk indulni.

Nagy félelmem, hogy a Hercegh Speciál Transport nem fog a jövő évben kamiont indítani, mert személyautóval esélytelen, hogy  az eddig (bár még csak szóban) beígért adományokat el tudjuk juttatni!

A bejegyzés trackback címe:

https://austin.blog.hu/api/trackback/id/tr100889152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabrini78 2009.02.11. 09:50:11

Srácok, nekem a képek alapján inkább sokadik generációsnak tűnik a 403-as, leginkább B7-es, vagy B8-as szériának, de persze a gyártási számot nem látom, tehát a tévedés joga fenntartva. Nekünk is van két 403-asunk (59-es és 66-os), jó lenne felvenni a kapcsolatot! Üdv,

Gabrini78 2009.02.13. 07:34:10

Sziasztok,
folytatom a rejtvényfejtést a magam szórakoztatására (azért remélem majd eláruljátok hogy helyes-e az eredmény).
Szóval, ha jól látom a gyártási szám 253-al kezdődik, tehát a kocsi az alaptípusból való, melyet 260-as sorszámig gyártottak. Ez 1963, vagy 64-re utal, de az 516-os színkód tudtommal 64-ben már nem volt használatban, tehát a tippem 1963.

telirium · http://bamako.secureweb.hu 2009.02.13. 09:09:39

@Gabrini78: Köszi az információt, minden bizonnyal igazad van!
Továbbítom is az autó tulajának, mivel nála vannak az eredeti papírok, én meg csak úgy gondolomformán írogatok, meg csorgatom a nyálam.
Ha jól tudom ez a bézs kocsi közel gyári állapotú (ne is mondd az első ráberhelt indexeket, a hideg is kiráz tőlük) míg a másik legalább két autóból lett összerakva.
Gergő azt mesélte, hogy az egyik nagy hazai importőr képtelen volt megmondani az alvázszám alapján a gyártási évet, merthogy lekérdeztették a gyárban(!) pénzért(!!!) amit nem válaszoltak meg hónapok alatt sem, aztán megunta és könyvből fél perc alatt megtalálta. :)

Gabrini78 2009.02.13. 11:45:22

A külön index mindegyiken utólagos volt az előírások miatt, de a példányotok első indexe legalább a hagyományos típus és nem az itthon szokásos Barkas, vagy Zuk származék.
A fotók alapján valóban meglepően jó és eredeti állapotú, az általam ismert kb. 15 itthoni 403-as között is irigylésre méltó, ezért inkább gondolnám utólagos külföldi importnak, mint itthon futott példánynak.

Gabrini78 2009.02.13. 11:52:10

Hogyan tervezitek a megvalósítást? Úgy értem, maga a típus jól bírja a terepet, Marokkóban, Algériában még bőven futnak, én inkább a forgalombahelyezésre gondolok. Veteránosítjátok?
Az 5 milliót a látható állapotából és a jelenlegi alkatrészárakból kiindulva is bőven eltúlzottnak tartom, persze el lehet rá költeni :-))

telirium · http://bamako.secureweb.hu 2009.02.13. 14:42:42

@Gabrini78: A bézs forgalomba helyezése elég nehéz, mivel alkatrésznek jött be a piroshoz, csak amint megtudtam milyen egyben van megfenyegettem Gergőt, hogy ha szétszedi akkor örihari lesz.
A pirost elvileg csak műszakiztatni kell és visszaállhat a forgalomba.
A pénz nem csupán arra kell, hogy rendbe legyen az autó rakva (futóműerősítés, fényezés, stb.), de a költségekre is (felszerelések, nevezési díj, útiköltség, szállások, műholdas telefonköltség, hazaút) A kocsiba bukókeret, biztonsági öv, tartalék elektromos rendszer stb. szakszerű beépítése sem két fillér, ha a kocsit rendben vissza is akarjuk alakítani az eredeti állapotára.

Gabrini78 2009.02.16. 18:50:14

A pirosról van néhány fotóm, szenzációs a hűtőmaszk és a színvilág, a francia 403 klub honlapján is feltűnően egyedi jelenség, vigyázzatok rá mint szemetek fényezésére. A bézs esetében a fele királyságomat odaadnám egy fele ilyen állapotú kasztniért is. Sajnos a mieinkkel nem volt ilyen kegyes a sors, én is éppen kasztni donor után kutatok.